niedziela, 6 września 2015

PUDEŁKO, PUDEŁECZKO... wyzwanie Szafran!

Witajcie w pierwszą wrześniową niedzielę !
czas na kolejne nasze wyzwanie, którego tematem będzie

PUDEŁKO, PUDEŁECZKO...

interpretacja, jak i technika zupełnie dowolna!
chcemy zobaczyć, jakie cudne pudełeczka potraficie wyczarować ;)

a, jako, że nasze DT powiększyło się ostatnio przygotowałyśmy dla Was moc inspiracji :

Na początek nasza gościnna projektantka
i jej praca z odręcznym rysunkiem
Maguda






Sonrisa
zamknęła w swoim ślicznym pudełeczku wspomnienia z wakacji:


Pola 
postawiła na urocze chłopięco - dziecięce klimaty:


podobnie jak Pracownia Suwenirow, 
która także wyczarowała chłopięce pudełeczko: 


natomiast Chanya13 
stworzyła cudne pudełko w wersji dziewczęcej:


Benita 
zachwycająco ukwieciła swój exploding box:

a ja poczyniłam pudełko na dużo ślubnej... kasy :)


teraz czekamy na Wasze pomysły i interpretacje!
pamiętajcie macie czas do następnej soboty 12.09

pozdrawiamy
:)

5 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, dziewczyny! Cieszę się, że mogłam w tym brać udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysły i świetna inicjatywa z takim pudełkowym wyzwaniem :) cieszę się, że wzięłam udział w Waszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! cieszę się, że Wam się podoba i możemy się razem fajnie bawić i inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! ileż to już mamy zgłoszonych prac! super, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne projekty , zdecydowałam się i ja z moim pudełeczkiem (jest to mój pierwszy udział w jakimkolwiek wyzwaniu więc się dziewczyny nie wystraszcie :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!